Forumi Horizont | Gjithsej 269 faqe: « E parë ... « 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 » ... E fundit » Trego 269 mesazhet në një faqe të vetme |
Forumi Horizont (http://www.forumihorizont.com/index.php3)
- Besimi Fetar (http://www.forumihorizont.com/forumdisplay.php3?forumid=182)
-- Simbolet fetare ne shkolla. (http://www.forumihorizont.com/showthread.php3?threadid=12552)
une ne teme kam qene me duket dhe i jam pergjigjur cdo mesazhi. Ti na kalove nga ferexhete tek krimet e tmerrshme te kryqezatave, dhe une te rikujtova qe nqs je shqiptar duhet ta dish historine e popullit tend, nga kush dhe si eshte pushtuar etj. Une nuk jam ne asnje fondacion bamires, po desha te bej bamiresi e baj (ashtu sic e kam bere) duke punuar fizikisht dhe duke mbledhur ndihma. Nuk kam as qejf dhe as karakterin e duhur per te bere propagande te fese sime. Ne mesazhet me siper qe ti nuk ke pasur miresine ti lexozh, kam thene pse nuk me duket e drejte te futen ferexhete ne shkollat publike, nderkohe qe per mjekrat nuk kam thene ndonje kundershtim. Dhe puna e ferexheve eshte mjaft delikate, pasi sic tha Fajtori ato nuk jane ne vetvete negative, dhe nqs femrat do te ishin njeqind perqind te lira nga dhuna fizike, verbale e psikologjike, mund ti mbanin lirisht. Dhe ajo qe thashe une megjithese e shprehur ne fjale te tjera eshte pak a shume per kete arsye. keqperdorimi i veshjeve per te ushtruar pushtet e propagande. Dhe nqs duhet shpetuar nga kjo, duhet ndaluar cdo veshje me permbajtje jolaike. Une ne fakt jam dhe kunder veshjeve teper ekstravagante (sidomos per femrat) sepse dhe ai me duket nje ulje e dinjitetit te femres si njeri dhe nje objektivizim i saj. Por kjo eshte nje teme tjeter besoj...
Gjithsej 269 faqe: « E parë ... « 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 » ... E fundit » Trego 269 mesazhet në një faqe të vetme |
Materialet që gjenden tek Forumi Horizont janë kontribut i vizitorëve. Jeni të lutur të mos i kopjoni por ti bëni link adresën ku ndodhen.