Forumi Horizont Gjithsej 4 faqe: « 1 2 3 [4]
Trego 4 mesazhet në një faqe të vetme

Forumi Horizont (http://www.forumihorizont.com/index.php3)
- Gjuha Italiane (http://www.forumihorizont.com/forumdisplay.php3?forumid=166)
-- Aldo Busi, il ribelle... (http://www.forumihorizont.com/showthread.php3?threadid=5118)

Postuar nga Roi datë 23 Shtator 2009 - 01:57:

Re: Aldo Busi, il ribelle...

Citim:
Po citoj ato që tha Fajtori

Io sono sicuramente uno degli esseri umani più sinceri che sia mai apparso sulla faccia della Terra, e sapete perché?
Perché sapendomi umano sono naturalmente portato alla menzogna, per difesa, per vilt_, per paura, per quieto vivere, per interesse, per pigrizia, per disperazione come tutti voi e tutti gli altri, ma a differenza di ogni altro ho posto la mia sincerit_ non nel farmi bello agli occhi altrui, ma ai miei stessi, e l’unico modo per me di essere bello ai miei occhi era farmi più brutto che potevo a quelli altrui, smascherando le mie stesse menzogne o voglia di menzogna ogni volta che pretendevo o aspiravo a essere “sincero fino in fondo”; infatti, non faccio mai in tempo a essere sincero che al contempo ho gi_ rivelato non la parte nobilitante della mia presupposta sincerit_ ma la sua parte spregevole, la mia parte di finzione, che spesso io stesso devo andare a snidare tra le pieghe del mio pensiero e delle mie vere intenzioni; a volte questo processo binario è immediato e, come dire, tutt’uno, altre volte impiego più tempo a denunciarmi semplicemente perché io stesso ho creduto alla bugia della mia sincerit_ e solo in un secondo tempo mi si sono aperti gli occhi sulla vera ragione di certi miei comportamenti e l’ho scoperta.

Sa fjali e shkurter kjo qe fillon nga ...Perche..e deri ne fund
Nejse ky shkrimi i bukur,sado qe sinqerisht nuk e di por e kam pare Aldo Busi-n si nje shkrimtar pak serioz...ndoshta pasi para disa vjetesh e mbaj mend ne nje emision ku ishte veshur si ato madamat e 1880-es, me nje kapele ne koke dhe nje tip shalli,tyli te holl qe i mbulonte pjeserisht fytyren, dhe lexonte nje liber qe fliste per nje femer te cilen Busi mundohej ta imitonte si ne mimike,xheste e te folur po ashtu !
Por e gjitha ishte vertet tragjikomike ! Te bente me shume per te qeshur,por pjeserisht edhe per te qare !
Dreqi ta haje,duhet dhe cik seriozitet e burreri qe te tjeret te te marrin seriozisht e te kene respekt per ty ! dhe nuk e kam per faktin se eshte homo i deklraruar,pasi ka plot homo qe te shtyjne te kesh nje fare respekti kundrejt tyre me menyren si sillen,flasin,arsyetojne etj etj...por Aldo Busi personalisht, si person,ose me sakte,personazhi Busi ( e jo shkrimtar!) s'ma ka mbushur kurre syrin ! me duket si ata te ashtequajturit fenomeno da baraccone !
Ndoshta gaboj,po e paragjykoj teper...ndoshta,po sdq une keshtu e shikoj !

Gjithsej 4 faqe: « 1 2 3 [4]
Trego 4 mesazhet në një faqe të vetme

Materialet që gjenden tek Forumi Horizont janë kontribut i vizitorëve. Jeni të lutur të mos i kopjoni por ti bëni link adresën ku ndodhen.