Forumi Horizont Gjithsej 3 faqe: [1] 2 3 »
Trego 24 mesazhet në një faqe të vetme

Forumi Horizont (http://www.forumihorizont.com/index.php3)
- Të qeshim pak... (http://www.forumihorizont.com/forumdisplay.php3?forumid=132)
-- sms e nolta qe ju keni marr ose keni derguar (http://www.forumihorizont.com/showthread.php3?threadid=6150)

Postuar nga lako datë 23 Shtator 2004 - 19:41:

sms e nolta qe ju keni marr ose keni derguar

dergoni sms me te nolta qe ju kan derguar ja po e them une nje

Nuk di si te ta them , por kam shume deshir qe te bej me ty !Te luteme di qe ti e ben shume bukur , hajde ta bejme bashk ............pemen e vitit te ri .

Postuar nga qorri datë 07 Tetor 2004 - 22:47:

Mi sono reso conto che ti ho fatto uno scherzo molto grosso.Ho esagerato, mi dispiace, ti chiedo scusa per tutti i problemi che ti ho causato.Spero che mi perdoni LA NATURA.

Ke syte me te bukur se diamantet me te cmuar,ke floket si peri. Je me e bukura ne gjithe boten.O me fal se kam ngateruar numrin.

Postuar nga qorri datë 09 Tetor 2004 - 23:06:

Tu sei la mia stella caduta dal cielo.Pecato che sei caduta con la facia.

Postuar nga X-File datë 11 Tetor 2004 - 18:20:

Talking

sa dua

te lahem

me ty

ne kade bashk ,

te reshqasesh

ngadal...

mbi trupin tim,

te ndjej

aromen tende

te kendeshme

i

dashuri....

SAPUN!

Postuar nga girl_for_life datë 11 Tetor 2004 - 18:33:

pershendetje

Ne do te dishe sa me merr malli per ty!!! ngrije syte larte dhe shife qelline blu neqofte se aty shef nje mbarime aty shterone edhe malli ime

Postuar nga X-File datë 03 Nëntor 2004 - 13:18:

Re: pershendetje

Citim:
Po citoj ato që tha girl_for_life
Ne do te dishe sa me merr malli per ty!!! ngrije syte larte dhe shife qelline blu neqofte se aty shef nje mbarime aty shterone edhe malli ime

uuuuuaaaaaaaaa girla Vertet????

po cte bej una i mjeri qe te ta shuaj mallin....
me fal qe dola pak nga tema.

Postuar nga ice_storm datë 03 Nëntor 2004 - 13:52:

me e nalta qe kam marr

I wonna do it now

come on over at my place

por erdhi plaka ne mzgjoi

Postuar nga girl_for_life datë 03 Nëntor 2004 - 16:54:

Re: Re: pershendetje

Citim:
Po citoj ato që tha unforgivable

uuuuuaaaaaaaaa girla Vertet????

po cte bej una i mjeri qe te ta shuaj mallin....
me fal qe dola pak nga tema.

hahahhahahaahah hajde ketu afrohu te ta them une!!! te puthe shume une ty po ne fakte kete pyetje duhet tja beshe atije qe ma ka derguare, pra as une se di mire pergjigjen ,por gjithsesi per ty do mundohesha ta gjeja nje te pershendet shume girla

Postuar nga durrsake_topolake datë 17 Nëntor 2004 - 18:01:

Talking

• Tim informa:la invitiamo a spedirci una sua foto xkè nella costruzione del presepe c siamo accorti ke manca il culo del bue

• Ho letto sul giornale ke Babbo Natale ricompensa con 1000euro ki lo aiuta a trovare la befana. Ora: o mi dai il doppio,o gli dico dove sei!!!

• Dicono ke l'intelligenza è come una pioggia caduta dal cielo....................ma tu proprio quel giorno dovevi aprire l'ombrello

• E' incredibile quanto possa essere stimolante pensarti in certi momenti della giornata.... ora ti saluto, devo pulirmi il sedere.

• il wwf informa il mondo intero che da un famoso parco usa e' scappata l'ultima specie di babbuino in via di estinzione. non fare cazzate…torna a casa!

• Ieri sera ti ho cercato disperatamente, ti volevo sentire sul mio corpo nudo, sono dovuto andare a letto senza di te. Dov'eri.... bastardo di un pigiama!

• Questo SMS è stato inviato il 17.4.18 dal centro spaz. Area51(USA), alla ricerca di forme di vita intelligente. Adesso che è arrivato a te la missione è fallita!

Postuar nga lako datë 17 Nëntor 2004 - 20:47:

mundsisht shqip se nuk i morim vesh

Gjithsej 3 faqe: [1] 2 3 »
Trego 24 mesazhet në një faqe të vetme

Materialet që gjenden tek Forumi Horizont janë kontribut i vizitorëve. Jeni të lutur të mos i kopjoni por ti bëni link adresën ku ndodhen.