Forumi Horizont Forumi Horizont > Sporti > Futboll > Zona e tifozave > Blerjet Sezonale
Gjithsej 2 faqe: « 1 [2]   Tema e mëparshme   Tema Tjetër
Autori
Titulli Hap një temë të re    Përgjigju brenda kësaj teme
myzeqari
daddy

Regjistruar: 14/10/2004
Vendbanimi: England
Mesazhe: 2498

Vazhdojme vetem meqe dashamiresit e topit jane me pushime
Internacionale pas Samuel ka mare gjithashtu edhe Figon nga Reali i Madritit me nje kontrat dy vjecare!
Per mendimin tim te dy keta lojtare kane potencialin te ndihmojne Interin ne rugen e veshtire drejt titullit!
Lojtari i Lyon , Essien ka hyre ne greve sot , kundrejt klubit te tije per mos shitjen e ketij te fundit tek Chelsi , klubi frances kerkonte reth 30 milione £ por anglezet nuk jepnin me shume se 22 milione !!
Lojtari ne fjale ka kundershtuar te mari pjese ne stervitjet e ekipit dhe si ne turnet dhe veprimtarit e tjera te klubit!

Denonco këtë mesazh tek moderatorët | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetr 05 Gusht 2005 23:12
myzeqari nuk po viziton aktualisht forumin Kliko këtu për Profilin Personal të myzeqari Kliko këtu për të kontaktuar me myzeqari (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale të myzeqari't! Kërko mesazhe të tjera nga: myzeqari Shto myzeqari në listën e injorimit Printo vetëm këtë mesazh Shto myzeqari në listën e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Përgjigju Duke e Cituar
Amici di Nessuno
Kompetent

Regjistruar: 13/01/2004
Vendbanimi: Afganistan
Mesazhe: 1613

Oliveira tek Reali, pergjohet Galliani

GALLIANI: “ Pronto?”
CALDERON: “Dr. Galliani buonasera, sono Calderon”
G: “Presidente! Come va?”
C: “Mica tanto bene! Ho un diavolo per Capello….”
G: “Mi dispiace presidente ma non gradiamo molto i ritorni, se se ne va Ancelotti preferiremmo Rijkaard”
C: “Non ha capito, sono un po’ arrabbiato, ho un po’ di colite in questi giorni e vado molto spesso a Kak_…”
G: “La smetta di incontrare il nostro brasiliano, glie l’ho gi_ detto che è incedibile”
C: “Veramente la chiamo per chiederle se fosse possibile acquistare un altro brasiliano…”
G: “Dida ve lo cediamo in saldo, ci date il portiere della squadra allievi in cambio ed è tutto vostro.”
C: “Niente Dida, grazie, abbiamo gi_ Iker a tenere su il morale agli avversari. Io parlavo di quell’attaccante di razza che risponde al nome di Oliveira…”
G: “Seeee, di razza… non ha neppure il pedigree, ho chiesto più volte a Moratti di farmene avere una dozzina (lui ha più dimestichezza coi documenti) ma mi ha chiesto in cambio la foto-tessera di Ba per falsificare il documento di un ragazzino della squadra Pulcini… Comunque, quanto ci offre per Cafù?”
C: “Oliveira, dottore… Cafù non ci interessa, è un po’ troppo acerbo ancora”
G: “Oliveira, gi_! Quanto ci chiedete per sbolognarvi ‘sto fenomeno?”
C: “Veramente dottore noi offriamo”

(Qui si sente il rumore di una sedia che si rompe seguito da un tonfo)

G: “Ahia!!! Ma porc, glie l’avevo detto al magazziniere di mettere un segno di riconoscimento alla sedie in cui si siede abitualmente Ronaldo…”
C: “Dottore!!! E’ ancora in linea??”
G: “Ci sono, ci sono, e chi mi sposta dopo una notizia del genere! Davvero volete offrirci qualcosa? E cosa?”
C: “Pensavamo potesse tornarvi utile Roberto Carlos per ringiovanire l’et_ media della squadra. Inoltre, se vi interessa, anche Beckham sarebbe interessato a firmare con voi, vorrebbe fare un provino per avere una parte a “Vivere”.”
G: “D’accordo, senta, mi faccia parlare un attimo con il nostro allenatore…”
C: “Ancelotti?”
G: “Ma quale Ancelotti… Berlusconi. La richiamo tra un paio d’ore, non appena finito il Consiglio di Gabinetto…”
C: “Guardi, se è al gabinetto lo raggiungo così ne approfitto per Kak_…”
G: “LE HO DETTO DI LASCIARE IN PACE IL NOSTRO BRASILIANO!!!!”

Denonco këtë mesazh tek moderatorët | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetr 25 Qershor 2007 06:46
Amici di Nessuno nuk po viziton aktualisht forumin Kliko këtu për Profilin Personal të Amici di Nessuno Vizito faqen personale të Amici di Nessuno't! Kërko mesazhe të tjera nga: Amici di Nessuno Shto Amici di Nessuno në listën e injorimit Printo vetëm këtë mesazh Shto Amici di Nessuno në listën e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Përgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 03:32 Hap një temë të re    Përgjigju brenda kësaj teme
Gjithsej 2 faqe: « 1 [2]   Tema e mëparshme   Tema Tjetër

Forumi Horizont Forumi Horizont > Sporti > Futboll > Zona e tifozave > Blerjet Sezonale

Përgatit Këtë Faqe Për Printim | Dërgoje Me Email | Abonohu Në Këtë Temë

Vlerëso këtë temë:

Mundësitë e Nën-Forumit:
Nuk mund të hapni tema
Nuk mund ti përgjigjeni temave
Nuk mund të bashkangjisni file
Nuk mund të modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen

Kliko për tu larguar nese je identifikuar