Mjek. Psikiater.

Regjistruar: 07/07/2003
Vendbanimi: Padova
Mesazhe: 576

Shaolin kung-fu

Requirements to a Shaolin Fighter Shaolin Kung Fu

The requirements are expressed in a form of sayings:

1. To be as graceful as a cat
This rule says that in a fight one should make light, easy and graceful movements like the cat does.

2. To be as aggressive as the tiger
The tiger personifies courage and aggressiveness. The meaning of this saying is that in the face of your enemy you should overrun his courage. Advance harshly, retreat without any confusion, estimate the real situation and than heavily punch with a sharp rush to the enemy.

3. To step like a dragon
The dragon in China is a symbol of strength and power, so steps should be strong, powerful and resolute. If steps are not resolute, something wrong will be with fists. A non-confident step means a slipshod fist. Thus, steps must be strong and confident. The step follows the movement of the body. When one step is over, the movement of the body is over, too.

4. To act like a lightning stroke
One must be quick as a lightning stroke and instantly response to any changes. Punch in the fight should look like flash of lightning. You should punch so quickly as not to feel the striking moment. If your punch went home, you should not feel it.

5. To shout like thunder
In the fight the most powerful strikes are delivered with a shout to help more powerful "effort-jin" emission.

6. To move like a gust of wind
One must move vehemently like a violent gust of wind. If you started fighting with a frontal attack, use your force on the left and on the right to follow the principle "The fist is visible, the strike is invisible" and "If you do not see your hand striking the enemy, you will never see this enemy."

Secrets
of
Southern Shaolin

Lam Sai Wing
(1860-1943)
"Since my young years till now, for 50 years, I have been learning from Masters.
I am happy that I have earned the love of my tutors who passed on me the Shaolin Mastery…"

Hung Gar Bible - canonical books by Master Lam Sai Wing

7. To stay like a nail
One must stay on a foot like a driven nail.

8. To be as heavy as a mountain
One should maintain stances like a mountain that can not be moved off. One should train in "mabu" ("rider") stance and "pole standing" stance. Those two exercises are the most important methods to train strong feet and to regulate your breathing.

9. To be as light as goose down
However, at the same time you must move around quickly and lightly and instantly response to enemy's actions like goose down moves with the lightest whiff of the wind.

10. To be soft as cotton wool
Before full exposure of rigidity and its realization at a striking moment one must rear internal slackness and vivifying void.

11. As hard as iron
With the help of some methods of physical conditioning body, arms and legs of the fighter must become as hard as iron and in the contact with the enemy affect him like metal objects.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 23 Shtator 2004 13:54
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Smile

it's really beautiful all this imaginery

Mesazh i vjetėr 12 Qershor 2005 13:32
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Gazmori
Se prish terezine !!

Regjistruar: 07/06/2005
Vendbanimi: Karaburun
Mesazhe: 116

Its anyone write in albanian here !!
so we can understand

Mesazh i vjetėr 12 Qershor 2005 13:45
Gazmori nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Gazmori Kėrko mesazhe tė tjera nga: Gazmori Shto Gazmori nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Gazmori nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Yes It's really beautiful...
Gazmori good boy go and find another part of the forum that you can understand or at least go and search...

Mesazh i vjetėr 14 Qershor 2005 15:44
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
belgium
Antare i perjashtuar

Regjistruar: 14/02/2005
Vendbanimi: bruksel
Mesazhe: 766

re

Citim:
Po citoj ato që tha Aljohin
Yes It's really beautiful...
Gazmori good boy go and find another part of the forum that you can understand or at least go and search...

cilin film ke pa me shaolin amon ?lol

Mesazh i vjetėr 15 Qershor 2005 09:58
belgium nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė belgium Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me belgium (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: belgium Shto belgium nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto belgium nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

nuk ta them se ofendohesh

Mesazh i vjetėr 15 Qershor 2005 13:56
belgium
Antare i perjashtuar

re

Citim:
nuk ta them se ofendohesh

mir mer ofendimi esht reciprok nese ke te njejtin mendim me mua :-)

Mesazh i vjetėr 15 Qershor 2005 19:01
belgium nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė belgium Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me belgium (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: belgium Shto belgium nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto belgium nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Ne se kam te njejtin mendim me ty ofendimi nuk eshte reciprok...ketu ofendohem vetm une

Mesazh i vjetėr 16 Qershor 2005 10:58
belgium
Antare i perjashtuar

re

Citim:
Ne se kam te njejtin mendim me ty ofendimi nuk eshte reciprok...ketu ofendohem vetm une

mendoj qe gabohesh sepse ne te dy menduam diçka qe nuk e shprehem dhe ishte e njejta gje besoj ......
ateher prap barazim jemi

Mesazh i vjetėr 16 Qershor 2005 11:03
Ora tani: 00:52 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Sporti > Sporte tė tjera > Shaolin kung-fu

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen