Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Letėrsia > Ditari > Ditari i i shqyer
Gjithsej 11 faqe: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
BIONDIA
Ne zemren tende.

Regjistruar: 02/03/2006
Vendbanimi:
Mesazhe: 10184

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs
Me vjen mire qe i paske rene ne te


pse kishe dyshime ti qe sdo arrija te kuptoje ate qe ke shkruar ... shkrimet i kuptoj me mire se ore e ore biseda balle per balle ...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Mars 2011 19:50
BIONDIA nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BIONDIA Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BIONDIA (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BIONDIA Shto BIONDIA nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BIONDIA nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
BIONDIA
Ne zemren tende.

Regjistruar: 02/03/2006
Vendbanimi:
Mesazhe: 10184

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs
ok tani po me frikeson


Gibbs kur te kesh kohe dhe deshire hidh noj gjo tjeter nje pyetja kisha
qeni -besnikerine

gjarperi-ligesine

korkodilli -them se eshte per njerezit pa shpirt apo noj gjo tjeter ....

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Mars 2011 19:56
BIONDIA nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BIONDIA Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BIONDIA (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BIONDIA Shto BIONDIA nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BIONDIA nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
BIONDIA
Ne zemren tende.

Regjistruar: 02/03/2006
Vendbanimi:
Mesazhe: 10184

hahahahah se dija kete per kokodrillin ... un shoqerine e keqe e krahasoj me mizat jo kot i urrej keto inskete sepse shkojne sa ke m... sa ke embelsira e si dallon dot se ku kan shkuar me pare i kam neveri ...gibbs ik se me fillon ndeshja

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Mars 2011 20:03
BIONDIA nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BIONDIA Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BIONDIA (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BIONDIA Shto BIONDIA nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BIONDIA nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
BIONDIA
Ne zemren tende.

Regjistruar: 02/03/2006
Vendbanimi:
Mesazhe: 10184

Gibbs mos na fut ne sherr me Orfeun ti kerkoj te me shkruaje gjera te tille he te keqen se ai vetem per politike flet ...me pelqen delikatesa si i thua gjerat ne kete qe ke shkruar mendoj se tregon sesi eshte Gibbsi i vertet ne shpirt dhe jo si hiqet ketu ne forum ...ti stimo fratello .

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 22 Mars 2011 15:05
BIONDIA nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BIONDIA Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BIONDIA (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BIONDIA Shto BIONDIA nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BIONDIA nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Tulipani
< ArtHolic >

Regjistruar: 11/01/2007
Vendbanimi: Secret Garden
Mesazhe: 4717

Thumbs up

Re: Zero Gravitet

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs

...Sikur hena deti rera te kishte goje te fliste do te tregonin se toka per here te pare nuk kishte gravitet ate nate dhe nuk do te kete me siate nate ....



Nuk marr vesh nga psikologjia po ne momente si keto duhet te kete dicka ne trurin tone qe ka lidhje me komunikimin qe bllokohet, matufepset ndryshe s'di ta shpjegoj pse gjerat me te bukura per tu thene na vine kur jemi me mendje te kthjellet e jo ne castin kur jemi duke i jetuar

__________________
"Sono gli altri le strade, io sono una piazza, non porto in nessun posto, io sono un posto"

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 26 Mars 2011 16:53
Tulipani nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Tulipani Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Tulipani (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Tulipani Shto Tulipani nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Tulipani nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Katilesha
.

Regjistruar: 01/09/2006
Vendbanimi: .
Mesazhe: 12531

Thumbs up

Re: Zero Gravitet

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs
...Ne shtratin tim nuk shtrihem por ulur qendroj, e si lavjerres lekundem me mendime. Me vetem dy sy qe kam fiksoj kalendarin ne qoshen e murit por asnje muaj nuk lexoj vec gushtit. Muajt si gjethe keputen nga pema kalendar dhe ndalojne ne gusht krejt natyrshem, aty ku nis dhe graviteti zero per ne. Me diellin mbi shpatulla udhetojme andej nga ai na tregon te dy afer ngasim kete makine qe nuk ehste e jona por e kujt ehste kjo ska rendesi....
....Muzike fjale peshperima ndjenja te shkrira nga akulli i kohes sillen verdalle trupave tane...buzeqeshjet pambarim gjenden aty ku jemi ne te zhytur ne boten tone utopike mese te arritshme...
...Shiko e dashur perreth rera e ketij plazhi ehste me e paster se kurrehere me e ngrohte se kurrhere edhe pse dielli ka kohe qe na ka lene...dhe ti shikon e buzeqesh e syte nuk mi ndan as mua as henes as detit asgjeje qe na perket neve....
....Cadren tone kemi ngritur aty ku te tjere as nuk kane shkelur e lozim bashke si femije te lumtur rreth zjarrit sikur ta kishim zbuluar ne te paret...le te fiket i shkreti zjarr me puthje perqafime e shtrengime me prekje e dashuri do ta ndezim sa here te duam si me shkop magjie...ku te prekemi valle ketu ne rere brenda ne cader ..ne det do te ishte me mire a mbi hene nese na lejon!!!...ku?? me thuaj???
..Nata , rera deti hena jane tonet nuk ka gje mbi ne poshte nesh apo ne te djathte a ne te majte cdo gje ehste larguar asgje nuk merr me fryme jemi vec ne te dy qe se shpejti do behemi nje nga metamorfoza e lindur pa sforca andej nga buron dashuria pertej cdo imagjinate njerezore....
...me prek te prek me puth te puth me shtrengo te shtrengoj me flit te flas me jep te jap e ja ku u beme nje te vetem trupi yne shkelqen i mbuluar nga kokrrizat e reres se pashkelur , lagur nga deti nga kemi ardhur, ndricuar nga hena zemergjere...zkuqur nga ne te dy nga vala me e ngrohte ne univers por qe nuk djeg aspak....
...Ja ku jemi zemer na sheh jemi ne une dhe ti te dy bashke jemi ne nje trup nje enderr nje pasion..nje dashuri...qe ehste me e forte se etja..me e forte se ngrohja me e forte se lodhja me e forte se cdo gje qe ndan njerezit...
...Sikur hena deti rera te kishte goje te fliste do te tregonin se toka per here te pare nuk kishte gravitet ate nate dhe nuk do te kete me siate nate ....




__________________
.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Qershor 2011 09:33
Katilesha nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Katilesha Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Katilesha (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Katilesha Shto Katilesha nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Katilesha nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
BIONDIA
Ne zemren tende.

Regjistruar: 02/03/2006
Vendbanimi:
Mesazhe: 10184

Re: Baltė

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs


pse mendon se na i dhanë këto ndjesi të mallkuara?
cilat? pyet ti
këto, që ndjej tani
cilat?



Na i dhane qe te kuptojme se eshte shume e veshtire (dhe pse nuk duket ne aparence )te permbysesh realitete te bukura per te tjeret (dhe te hidhura per shpirtinn tone) .Me pelqejne mendimet e tua rigjej veten .

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Qershor 2011 11:18
BIONDIA nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BIONDIA Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BIONDIA (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BIONDIA Shto BIONDIA nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BIONDIA nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
al74
hamall

Regjistruar: 29/04/2009
Vendbanimi: meran- It
Mesazhe: 6675

zot i madh Gibbs, ti je i çmendur!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Qershor 2011 12:51
al74 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė al74 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me al74 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: al74 Shto al74 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto al74 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

jeni te mrekullueshem ,poete ctu thuash

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Qershor 2011 12:54
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Un vent de tempźte vient de tout balayer et d’énormes nuages gris ont assombri ma vie, les pensées que j’avais pour toi deviennent des obsessions, elles sont bien ancrées en moi pourtant.
Les souvenirs de toi mon tendre amour sont encore si vivant, tes joies, tes sourires, tes tristesses, je les revis ą chaque instant et j’ai le coeur qui me fait mal lorsque dans mes rźves, j’entends ta voix
Je me souviens des matins doux aprčs avoir consommé nos tendresses, nos caresses, de nos nuits blanches faites d’amour fou.
Rappelle-toi les jours ou le soleil brillait pour nous, nous marchions dans ce sentier avec le bonheur dans nos coeurs, nos pas légers froissaient, foulaient les herbes hautes et les fleurs sauvages, toutes frissonnaient en se ployant comme ton corps dans ses gémissements lorsque je le caressais en l’effleurant de ma tendresse.
Je cueillais une fleur que je posais sur ton coeur son parfum t’enivrait, c’était pour nous des moments d’ivresses et de joies, c’était des heures de bonheur qui faisait palpiter nos cœurs.
Un vent de chaleur nous traversait, léger, ils nous donnaient des ailes et les rźves que nous faisions en étaient des plus doux.
Un arbre immense aux larges feuilles sous lequel nous rźvions de vivre un amour éternel. Cet arbre de vie aussi vieux que le temps ou nous venions consumé notre amour.
Chaque bruissement dans ses feuilles suivait le rythme de nos baisers c’était un vent léger qui soufflait la tendresse comme mes caresses sur ton corps.
Il nous couvrait entičrement, nous protégeant de la pluie qui tombait ou d’un soleil brūlant, les gouttes d’eaux qui glissaient sur nos joues n’étaient que des larmes d’amour.
Aujourd’hui cet amour n’est plus qu’une ombre qui fuit comme le temps.
Je suis avec mes rźves et des larmes de chagrins coulent de mes yeux car mes espoirs ne sont plus.
Ce lieux dans lequel nous avons marchés tous deux en se tenant enlacer en se disant les mots tendres et doux, de tout cela plus rien n’existe, je ne vois qu’une brume qui demeure et me fige. Je refais ą nouveau les pas que nous faisions en parcourant ce sentier en se tenant la main.
Aujourd’hui, il est devenu un labyrinthe dans lequel je me perds, je cherche encore cette mince lumičre qui nous guidaient, mais tout est noir et il devenu si petit que je n’en vois pas la fin.
Je ne dis plus un mot, je revis tous ces moments passer ou j’étais heureux avec toi, ma tendre, ma bien aimée.
Hélas ! Tu es parti et je reste seul.
Je le sais, tu ne reviendras plus c’est cela qui me cause les peines, mes cris, tu ne les entendras plus, mes rires, mes joies tout a maintenant disparu, j’attend, je ne sais quoi, je ne sais plus.
Mes yeux me brūlent depuis ce temps, mes pensées tristes m’accablent, elles sont lą, tes mots de tendresses et d’amour, tes rźves autant que les miens, je les garde précieusement en mémoire.
De toi, tout m’obsčdes, mais cette place que tu avais en moi est ą présent vide.
Dans mes nuits, je te sens contre moi, tu me couvres de ta chaleur, elle vient m’envahir, je sais quelle ne disparaītra pas, pourtant j’ai si froid dans mon corps que mon āme se lamente.
Je vis cette éternelle flamme, qui me consume lentement, elle vit encore pour toi, elle durera, rien ne pourra l’effacer.
Mes tristesses et ma solitude sont présentent depuis ce temps et je ne sais comment, je pourrais m’en défaire, je suis devenu un nomade qui cherche son āme, ton immense amour ainsi que ta tendresse me manque énormément.
J’ai perdu l’amour de ma vie, celui qui me faisait passer ces instants, ces heures d’inoubliables bonheurs.
Cet amour si fort est remplacé par l’ennui dans lequel maintenant je vis, c’est ą présent la mélancolie qui s’est incrusté en moi, le temps n’a pas éteint ce fantastique amour que j’avais pour toi.
Il n’y a pas si longtemps de tout cela !
Tu n’es plus lą pour me consoler dans mes peines pour me bercer de tes mots de réconfort, ces mots que j’aimais entendre de ta voix qui me rendait fou, tes je t’aime, je ne les entends plus pourtant, je t’aime si fort encore.
Oh ! Mon amour, mon tendre amour, toi qui faisait de mes rźves, ma force de vie, toi rźves de mes nuits, je t’ai perdu.
Mon coeur bat sans cesse pour toi, mais tu ne le sens pas, je ne peux t’oublier, je voudrais tant te redire ą l’infini, je t’aime, te le crier jusqu’ą mon dernier souffle, mais seule reste ton image dans mon esprit, elle vit.
Tout de mon źtre, toutes mes pensées ainsi que mon āme vont vers toi pour te dire, je t’aime, je t’aime de toute ma folie.

Psh nuk jane fjalet e mia,i gjeta ne nje faqe dhe i solla per ata qe kan dehsir te lexojne ne ditarin e shqyer

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Qershor 2011 13:24
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 13:28 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 11 faqe: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Letėrsia > Ditari > Ditari i i shqyer

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.