Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?
Gjithsej 4 faqe: « 1 2 3 [4]   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
rrushi
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 03/04/2003
Vendbanimi: broken glass
Mesazhe: 162

Of course it does. Do I feel connected with albanians here? To some extent yes. I live in south boston where you can find the second large albainan community (maybe third) in the US and I don't connect with anyone. It's simple because most of the ones I've met I wouldn't bother to know even if I was in Albania, I just don't like thier personalities. But most of my friends are albanian, I just have more fun with them. You know, the collective identity has no barriers or boundaries, you carry it with you because it's part of who you are, a very integral part of who you are. It has nothing to do with where you physically live. I think most of the anxiety and depression imigrants go through is related to the identity crisis they experience, the collective identity crisis, for a moment there they don't know where they belong...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 22:41
rrushi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė rrushi Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me rrushi (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: rrushi Shto rrushi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto rrushi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
rrushi
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 03/04/2003
Vendbanimi: broken glass
Mesazhe: 162

By the way, the collective identity can't be seen separate from the personal one that's why being albanian has a different meaning for every one. The collective identity doesn't just refer to ethnicity it entails values, morals, ideals, experiences that a group of people share.
And since I can't avoid sharing smth personal, for me joining this forum (among other things) and rediscovering my albanian identity has been one of the most grounding and fullfilling processes that helped me through the identity crisis. As you can see, the ties that bind us know no barriers.

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 22:52
rrushi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė rrushi Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me rrushi (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: rrushi Shto rrushi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto rrushi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Citim:
Po citoj ato që tha rrushi
It has nothing to do with where you physically live.

I wouldn’t be so sure about this. Even you said “in south boston where you can find the second large albanian community (maybe third) in the US”; so it’s mean that albanian people meet together to live in a specific place, making a community. I don’t say that communities are based solely on the sharing of space, I agree with you that comunnity is based on a feeling of “we-ness” that is a sense of shared identity and interdependence. But there is something interesting to analyze... I think that this feeling of ethnic identification or of belonging to a country or nationality, is created "abroad"... for example... in Albania people is identified with a region, a dialect, a village, or a family rather than with the nation. But when they are abroad they are just "Albanians". We could see that ethnicity is the extent to which a group thinks of itself as a whole, organizes itself, or acts in a unified way?

About this forum, I think it can be considered an albanian community in the networld, don't you think?. People meet in cyberspace sharing information, secrets, even FEELINGS!… Is there any difference between virtual and real communities?

Mesazh i vjetėr 12 Shtator 2004 05:35
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Regjistruar: 07/07/2003
Vendbanimi: Padova
Mesazhe: 576

Citim:
Po citoj ato që tha darke
It's a "you yet don't convince me"

Is it YES (i like your answers) but you yet don't convince me?
Are you blonde?

Mesazh i vjetėr 13 Shtator 2004 10:51
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Darke don't you know that we have a center in our brain that has as a function making reasons for us. It doesn't metter if the reason is accurate or not to convince us.
So to cut it shortly, you will see the light soon never the less till now you are not convinced yet.

Mesazh i vjetėr 13 Shtator 2004 17:22
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Citim:
Po citoj ato që tha Aljohin
Is it YES (i like your answers) but you yet don't convince me?
Are you blonde?

I'm nigger

Mesazh i vjetėr 15 Shtator 2004 19:00
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 08-28-03-028a-tiger.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 32 herė.

Nice kommunitie eh? But we are in the theme of gjeologji and gjeografi....hmmmm.....mmmm.......ohmmmmm.....eurekaaaaa
I think this girls are from bengala

Mesazh i vjetėr 23 Shtator 2004 10:01
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Citim:
Po citoj ato që tha darke

I'm nigger

Yes but are you blonde?

Mesazh i vjetėr 23 Shtator 2004 10:02
Ora tani: 07:04 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: « 1 2 3 [4]   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar