Forumi Horizont Forumi Horizont > Arti & Kultura > Arti Figurativ > Pikture > Salvador Dalķ
Gjithsej 6 faqe: « 1 [2] 3 4 5 6 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

from the darkness, the colours seem more shining

i_lire, it's not enough to open the window to see the fields and the river. Not even it's not enough not to be blind to see the trees and the flowers. There is only, like when you are in the darkness, each one of us. There is only a closed window, and everybody out... and a dream of what one could see if the window opens up... but it never is what you see when the window opens up...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 03 Tetor 2003 00:48
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

SaLvAdOr DaLi

Surreal years of Salvador Dali

In 1929, two things happened to Salvador Dalķ that hastened him down the path to greatness. First, and most far reaching, was his chance meeting with Gala Eluard in 1929 in Cadaqués. She was at that point the wife of the famous French poet, Paul Eluard, but as soon as she and Dalķ met, the became inseparable. The other important event was that Dalķ decided to formally join the Paris Surrealists in this same year. In January, he met with Luis Bunuel in Figueras to work on a script for the film which would eventually be known as Un Chien andalou [An Andalusian Dog]. He also had his first one man show in Paris at Goeman's Gallery, and was soon on his way to the top. However, there was a price to pay for all this success. Disapproving of his relationship with Gala, Dalķ's father threw him out of the house, starting an estrangement that would last almost 30 years before being healed. Additionally, being part of a formal art movement meant producing prodigious amounts of art, and taking place in a variety of events.
With no income to support them, Gala and Dalķ moved into a small shack in a small village called Port Ligat, to the north. There they spent many secluded hours together, as Dalķ churned out paintings which could be sold to support them. As he exhibited these works, and became more and more involved with the Surrealist, his paintings began to change rapidly, even from the more abstract works he had completed in the early 1920's. Now Dalķ's works more and more embraced the ideas of the Surrealists, but in a uniquely Dalķanian way that was his alone. The rift with his father was to become a subject for many works, and a small 'father and son icon' can be seen in many of his earlier Surrealist paintings.

Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 03:37
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Untitled (Landscape with Butterflies), circa 1956

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re dali_butterflies.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 183 herė.

dali's butterflies

Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Modifikuar nga wydra datė 19/06/2005 ora 18:46

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 03:39
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re dali-800x600.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 175 herė.

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 03:43
lorie
you fascinate me...

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re daliapparition.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 170 herė.

Dali's Apparition of a face and a fruit dish on a beach.

Modifikuar nga lorie datė 06/01/2004 ora 05:29

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 04:48
lorie
you fascinate me...

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re rose.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 160 herė.

meditative rose

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 04:59
lorie
you fascinate me...

female rose

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re pd936female rose.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 159 herė.

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 05:07
lorie
you fascinate me...

spring flowering from a piano

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 1400-14912.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 154 herė.

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 05:27
lorie
you fascinate me...

tHe ShIp

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 1268.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 136 herė.

Mesazh i vjetėr 06 Janar 2004 05:41
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Thumbs up

Hi lorie!

Thank you for your postings...

I like a lot the fotos that you have chosen about Dali's work... but i would like to ask you something... why did you choose them? what is what you like about them?

it's really curiuous and funny, but in Arti Figurativ Section, Bledumi made other threat about Dalķ some time ago; he called it "Fantasy" and guess ... he chose three of the paintings of Dalķ, the same ones that you... how it is possible? it is just a casuality? that's why i would like to know what is what made you to chose that paintings and not other different ones?... i would like to know the answer of Bledumi too.

i would like that Kristal joined both threat... both of them are very interesting... Dalķ was the maximum exponent of the figurative surrealism in Spain.

Mesazh i vjetėr 08 Janar 2004 18:39
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 12:46 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 6 faqe: « 1 [2] 3 4 5 6 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Arti & Kultura > Arti Figurativ > Pikture > Salvador Dalķ

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar