Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?
Gjithsej 4 faqe: « 1 2 [3] 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Regjistruar: 07/07/2003
Vendbanimi: Padova
Mesazhe: 576

No. and u? [/B][/QUOTE]

No. Your courage gives me courage
Albanian people feel closer to albanians than to the french people becouse their culture is closer to Albanians than to the french people, every one knows that (anyway I don't understan what are you trying to tell).

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 15:00
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re eva_adam_p.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 72 herė.

Citim:
Po citoj ato që tha Aljohin
(anyway I don't understan what are you trying to tell).

I don't try to tell anything... I'm just seeking for answers

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:00
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Ha ha ha....I missed you darke...nice picture

I don't try to tell anything... I'm just seeking for answers [/B][/QUOTE]

And you don't like my answers?

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:11
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Question

Citim:
Po citoj ato që tha Aljohin
And you don't like my answers?

...is a question of taste?

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:13
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Yessssssss

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:15
darke
Syri i Natės

hahahahahahaaha

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:17
Aljohin
Mjek. Psikiater.

I'll take it as a yes

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:18
darke
Syri i Natės

It's a "you yet don't convince me"

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 17:19
rrushi
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 03/04/2003
Vendbanimi: broken glass
Mesazhe: 162

What ties people together is NEED, they know they'd have no chance of surviving if they were alone, they share roles, duties, creativity, freedom, responsbility, life, they know there is no other way if they want to survive...
They stick together because they are alike, they all share the lonliness of their exsistence, the pain of being human, but they also stick together because they compliment each other...they are curious and in a neverending quest for fullfillment...and possibilities beyond themselves...
They stick together because they have a basic need to belong, we have a collective identity as much as we have a personal one, we make sense of ourselves and the world through sharing ourselves with others and if we don't make sense we disintegrate.
The reason why america is so "individualistic" is not because of lack of communication but because americans have a fundamental, almost anal need for control and power so that they can decide who fits where and make sure they keep it that way. There are so many cities built on imaginary boundaries that separate the rich from the poor, the gay from the straight, the white from the black, the natives from the imigrants, etc etc., the perfect status quo don't you think? It's safe, it's predictable, it gives them control, it makes sense...

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 21:45
rrushi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė rrushi Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me rrushi (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: rrushi Shto rrushi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto rrushi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Citim:
Po citoj ato që tha rrushi

The reason why america is so "individualistic" is not because of lack of communication but because americans have a fundamental, almost anal need for control and power so that they can decide who fits where and make sure they keep it that way. There are so many cities built on imaginary boundaries that separate the rich from the poor, the gay from the straight, the white from the black, the natives from the imigrants, etc etc., the perfect status quo don't you think? It's safe, it's predictable, it gives them control, it makes sense...

Yes, I agree with you... to name, to clasify everything make people have control so feel safe... but this "individuality" happens only in Nort American cities?

...and how deep is this collective identity to bind people? does it works the same when you are in your country than when you are abroad?

Mesazh i vjetėr 10 Shtator 2004 22:24
Ora tani: 12:56 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: « 1 2 [3] 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar