Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > Words Coming By...
Gjithsej 10 faqe: « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
kurt

Regjistruar: 29/12/2007
Vendbanimi: ......
Mesazhe: 5021

sometimes i geniuanly hate all the women of this world for letin me sleep alone for so long, and leting me masturbate in daily bases.
i woke up thinking about my x girfriend. i told her that i miss her in a text.
her reply was: you just a horndogm thats why you miss me.
she is right, i dont miss that whore, but i miss that whore

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 24 Nëntor 2010 19:54
kurt nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė kurt Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me kurt (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: kurt Shto kurt nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto kurt nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Petter
kazmolog

Regjistruar: 20/07/2009
Vendbanimi: New York
Mesazhe: 2058

Kurt, te paskan len thate zagaret

Mesazh i vjetėr 24 Nëntor 2010 20:03
Petter nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Petter Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Petter (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Petter Shto Petter nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Petter nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

Citim:
Po citoj ato që tha kurti
sometimes i geniuanly hate all the women of this world for letin me sleep alone for so long, and leting me masturbate in daily bases.
i woke up thinking about my x girfriend. i told her that i miss her in a text.
her reply was: you just a horndogm thats why you miss me.
she is right, i dont miss that whore, but i miss that whore

Hahahahahaha! You would have made an excellent writer, my love.

Words coming by...: You gotta love a good, old-fashioned (man-)whore!

Mesazh i vjetėr 24 Nëntor 2010 22:07
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
kurt

Regjistruar: 29/12/2007
Vendbanimi: ......
Mesazhe: 5021

Mesazh i vjetėr 25 Nëntor 2010 01:42
kurt nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė kurt Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me kurt (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: kurt Shto kurt nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto kurt nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lost_soul
going nowhere..

Regjistruar: 11/12/2005
Vendbanimi: orders of magnitude
Mesazhe: 2692

... Eskili

Of all the gods, Death only craves not gifts:
Nor sacrifice, nor yet drink-offering poured
Avails; no altars hath he, nor is soothed
By hymns of praise. From him alone of all
The powers of heaven Persuasion holds aloof.

Mesazh i vjetėr 02 Shkurt 2011 00:29
lost_soul nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lost_soul Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lost_soul (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: lost_soul Shto lost_soul nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lost_soul nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
shelgu
-

Regjistruar: 27/11/2007
Vendbanimi: EU
Mesazhe: 8928

Citim:
Po citoj ato që tha lost_soul
... Eskili

Of all the gods, Death only craves not gifts:
Nor sacrifice, nor yet drink-offering poured
Avails; no altars hath he, nor is soothed
By hymns of praise. From him alone of all
The powers of heaven Persuasion holds aloof.

Si per shenvalentin kjo demek

Mesazh i vjetėr 02 Shkurt 2011 00:45
shelgu nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė shelgu Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me shelgu (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: shelgu Shto shelgu nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto shelgu nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
SmoKer
heavy ...

Regjistruar: 11/02/2005
Vendbanimi: Kabul- a great city , in which to live ,play and w
Mesazhe: 2511

I deal with different kind of people and I must say that us, Balkans are not as good as we think even though we are like Jews help each-other you know, not all the time , but to someone elses eye we are like a bunch of fools who pretend to know stuff where the truth is that we don't know shit ... !

Yeah i know I'm having a bad day .... f@#$ it

Mesazh i vjetėr 03 Shkurt 2011 09:18
SmoKer nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė SmoKer Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me SmoKer (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: SmoKer Shto SmoKer nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto SmoKer nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
NS-6
Mnemonic

Regjistruar: 16/01/2005
Vendbanimi: Raccon City
Mesazhe: 3634

I turned back after 2 years at the same place...It sounds completely different now...I do remember everything i used to do there...I know every hidden place in that building. However, now seems it doesn't make me feel the same emotions i used to have for that place...things looked easier now...the people are kind now...as if they weren't the same people I left 2 years before...some of them do keep the same smile but now I'm aware of the different meaning...

I do feel I made the right choice at that time and I have to thank the one person who persuaded me to change place! Thanks again

Mesazh i vjetėr 03 Shkurt 2011 21:00
NS-6 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė NS-6 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me NS-6 (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė NS-6't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: NS-6 Shto NS-6 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto NS-6 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lule
at this moment in time...

Regjistruar: 27/10/2010
Vendbanimi: Dans tes rźves..
Mesazhe: 8269

NS-6 .. When I see it , I'll do it.

Mesazh i vjetėr 03 Shkurt 2011 21:07
lule nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lule Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lule (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: lule Shto lule nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lule nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
NS-6
Mnemonic

Regjistruar: 16/01/2005
Vendbanimi: Raccon City
Mesazhe: 3634

I saw a part of E.R and let me say it : I don't blame those people who started medicine because of that serial, nor those who will. I mean, it's fantastic yet a bit unreal (just a bit however) but who cares! In those moments, everything you need is there and damn you're brave in saving people's life. All of those docs and patients who go around those open space emergency rooms (have the patients ever waited more than 2 hours in those ERs?). And guess what! You find out that the only things that matters to those docs over there is the patient. All of them have broken lives and no matter what it doesn't bother them...they're capable of passing 24/7 inside that place and never get tired. It seems like a place to hide when things outside go wrong and that's something like a time killing work!
Later you get back to reality...and the first idea that comes to mind is the real E.Rs you're used to see...crowded more than ever (yeah, hope u're not that fortunate to have to go there by saturday night) and no such places to move around...yup, welcome back to reality!
However, i must admit! The serial does keep the adrenaline just like it is in real world...once i were told "if you get through in managing a patient with a life threating problem, the others will be a piece of cake.."! And...by 5 o'clock in the morning the yellow and red codes are over and u can enjoy that coffee watching the day covering the night and the hospital starting to fill with people who have passed a quiet night sleeping...Yup, it's fantastic and you never get tired of that...It's just...FANTASTIC! I'm sure everyone of you would have liked it and it worths every effort made in the past!

Mesazh i vjetėr 06 Shkurt 2011 23:44
NS-6 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė NS-6 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me NS-6 (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė NS-6't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: NS-6 Shto NS-6 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto NS-6 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 05:12 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 10 faqe: « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > Words Coming By...

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar