Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Diskutime Shoqėrore > Probleme Sociale > Njerezit qe jane shume te ndjeshen, si mendoni a nuk kane nje derrase mangut? Vlerėsimi i Temės: 2 votime, mesatarja 5.00.
Gjithsej 7 faqe: « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
lantis
Anetar i ri

Regjistruar: 16/02/2006
Vendbanimi: Athine
Mesazhe: 27

Te jesh i ndjeshem eshte nje gje normale ashtu sic eshte normale dhe cfaredo sjellje njerzore mjafton te mos e kalosh masen. Njerezit e ndjeshem jane nje grup njerezish sic jane shume grupe te tjera, per shembull : guximtaret ,frikacaket, qesharaket, etj etj.. . Nqs do te themi qe kane apo nje derrase mangut atehere kete duhet ta themi per cdo njeri se te gjithe bejne pjese ne nje kategori, e cila karakterizohet nga sjellja e tyre dominuese,personaliteti i tyre. Nuk mund te themi qe te jemi ne disa raste dhe ne disa te tjera jo.Kjo gje nuk behet, sepse ai qe eshte i ndjeshem kjo ndjenje i zgjohet ne menyre spontane, dhe nqs do ishte i ndjeshem ne disa gjera dhe ne disa te tjera jo, atehere kjo ndjeshneri nuk do te ishte e natyrshme por e sajuar, e rreme. :zemra:

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 14 Prill 2006 10:36
lantis nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lantis Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lantis (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: lantis Shto lantis nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lantis nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
ksenia
Ne vendlindje

Regjistruar: 10/10/2004
Vendbanimi: TR
Mesazhe: 894

Une gjithmone jam ne kerkim te njerezve te ndjeshem per ti patur ne krahun tim shoqeror, profesional apo intim...

Mesazh i vjetėr 14 Prill 2006 12:30
ksenia nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė ksenia Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me ksenia (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: ksenia Shto ksenia nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto ksenia nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
freespirit
Anetar i pa konfirmuar

Regjistruar: 16/12/2004
Vendbanimi: ne boten time
Mesazhe: 525

Citim:
Po citoj ato që tha Beta
Me poshte po ju dergoj nje material mbi kete ceshtje. Te interesuarit e temes dhe qe e kuptojne anglishten mund te marrin shume pergjigje ne te.
Gjithe te mirat!

Highly sensitive people tend to share many of the following traits:
• Well-developed intuition
• A very high level of empathy
• Conscientiousness
• Creativity
• Love of solitude and introspection
• Strong attunement to emotions (their own and others')
• A tendency to be shy or inhibited in social situations
• Strong appreciation of beauty
• Low tolerance of strong lights and odors, noise, disorganization, and clutter
• Heightened physical and/or emotional reactivity to certain foods and stimulants
• Heightened sensitivity to change, and sometimes a tendency toward insomnia, anxiety and depression
• The ability to concentrate deeply
• Awareness of subtleties
• Strong foresight
• Difficulty thinking, speaking, or performing while being observed
Sensitivity: Strength or Weakness?
Due to their ability to pick up on subtleties that others often fail to notice, highly sensitive people often bring a great deal of foresight and humanity to their work and relationships. They are typically conscientious, creative and thorough, sometimes feeling that they "care too much."
But there is a downside to being highly sensitive. According to Dr. Aron, we live in what can be described as an "aggressive warrior culture"—one that values toughness, extroversion, and the repression of softer emotions. This has been the general trend from the boardroom to the entertainment media, and those who do not fit this cultural ideal may feel like second-class citizens. Ask highly sensitive people what bothers them the most and many will tell you: feeling misunderstood, flawed, under-valued or even weak.
Highly sensitive people often pick up on so much in their environment that they can become over-stimulated and need more "down time" than others. While those around them are enjoying large crowds, loud music, and violent movies, the highly sensitive person wants to run for cover, something that their less sensitive counterparts often don't understand.
Sensitive Men
Sensitive men have an especially rough time in our society. "It is fascinating how extensively gender is confused with sensitivity," says Dr. Aron. Men are socialized to be stoic, to not express softer emotions or cry. They may feel constant pressure from childhood on, and grow up believing that there is something deeply wrong with them when they are sensitive. These deeply ingrained cultural expectations are difficult to break, but parents can make all the difference. "When parents appreciate their sensitive boy, as an adult he will have great self-confidence," says Dr. Aron.
Advice for the Highly Sensitive
Accept yourself
The first step toward dealing with sensitivity—whether it's your own or someone else's—is to acknowledge that, despite cultural preferences, it is ultimately a gift. People need tenderness, caring and sensitivity, even if they don't understand it. There's nothing wrong with you if you're sensitive, and many people will appreciate and benefit from your soothing qualities and awareness.
Find a healthy balance
It's crucial for the highly sensitive to find balance. Society pushes us to conform, but sensitive people sometimes get sick and exhausted trying to be "normal." They may mistakenly push themselves into excessive stimulation, too much socialization, or occupations that don't fit. On the other hand, there are those who use their sensitivity as a crutch—they protect themselves at all costs, spend most of their time alone, and don't try anything new.
The key is balance. Find an occupation that utilizes your strengths, and an environment that isn't overly stimulating. Make an effort to learn new skills, find hobbies, and build friendships with people who share your interests. Don't be afraid to take on some challenges and feel uncomfortable, but at the same time, know your limits. If your lifestyle or work is overwhelming you physically or emotionally day after day, make some changes to reduce the stress or over-stimulation.
Take care of your health
Some highly sensitive people believe that they are more sensitive than most people to certain foods and substances such as caffeine, sugar and alcohol. Many claim that a simple diet of whole, unprocessed foods seems to work better for them—both physically and emotionally. Regular exercise can also help people to cope with the stress and anxiety that comes from sensitivity. Getting plenty of rest and sleep is important too, especially for those with nervous systems that are in high gear.
Manage your environment
Try to control the level of stimulation in your environment. Soft lighting, flowers, aesthetically appealing decor, and relaxing music can help. Keep your surroundings as neat, organized, and clutter-free as possible. Close doors and windows to block out noise, if you can.
Hear what Dr. Aron has to say about highly sensitive people in relationships.
A Word for the Less Sensitive
Sensitivity is both a gift and a challenge, but it's a trait that needs to be supported and nurtured. People who want to re-claim and affirm their sensitivity are beginning to organize support groups—something that's bound to generate snickers from some of the less sensitive among us.
"Some people will look upon us as another group looking for sympathy and special treatment," says Paula. "But we need to reinforce the message that people have different temperaments and to understand and honor that. Sensitivity is a good thing, not a weakness. And in a society where it isn't valued, it shows a great deal of strength to acknowledge, much less affirm, one's own sensitivity."

If I didn't knew any better i'd say you were describing me. I had this hard time in my life at early age trying to figure out myself but once you analyze and understand yourselft you learn to accept and respect your personality and the fact that you have a special gift that not everyone has.
take care

Mesazh i vjetėr 16 Gusht 2006 20:05
freespirit nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė freespirit Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me freespirit (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: freespirit Shto freespirit nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto freespirit nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Amstel
me kerkoi kush????

Regjistruar: 21/09/2004
Vendbanimi: tu bo pall ariu neper bote
Mesazhe: 3736

te jesh i ndjeshem eshte dicka teper e bukur por,une keshtu jam,por sduhet te jemi shume sepse disa perfitojne nga kjo gje.
te jesh i ndjeshem mund te jesh vetem brenda vetes tende besoj se nuk duhet ta tregosh shume tek te tjeret kete.

Mesazh i vjetėr 26 Gusht 2006 19:38
Amstel nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Amstel Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Amstel (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Amstel Shto Amstel nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Amstel nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

se mendoj se kane 1 derrase manget por them qe jane te dobet e te pafuqishem te perballen me realitetin e hidhur

Mesazh i vjetėr 18 Qershor 2009 23:59
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Deb*
different

Regjistruar: 08/02/2007
Vendbanimi: diku aty, prane......
Mesazhe: 5515

Citim:
Po citoj ato që tha ksenia
Une gjithmone jam ne kerkim te njerezve te ndjeshem per ti patur ne krahun tim shoqeror, profesional apo intim...

Por jo shume ama, se gjithmone do te bjeri ty te luash rolin e fshiresit te loteve.

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2009 01:47
Deb* nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Deb* Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Deb* (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Deb* Shto Deb* nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Deb* nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Balerina
Rose of Silence

Regjistruar: 31/08/2006
Vendbanimi: usa
Mesazhe: 1525

Njerezit e ndjeshem alla-shqiptare i mirepres ne shoqerine time. Njerezit e ndjeshem alla-perendimore, edhe ato i mirepres, por pastaj i shqiptarizoj pak qe te jene me shume te gatshem per te konfrontuar problemet e tyre.

Jane te ndjeshem deri ne ate pike, saqe ne tv shohim reklama te tipit "cdo 60 sekonda, nje kafshe abuzohet." Jane aq te ndjeshem saqe nuk dallojne ca prioritete, qe perpara duhet te jepen leke per ato qindra e mijera femije qe jetojne rrugeve e pastaj te harxhohen per reklama te ketij tipi. Dhe mos me beni te filloj me reklamen rreth arinjve polare qe ma kane sjelle ne maje te hundes. Del nje grua gati ne te qare se po vdesin arinjte polare! Zonja dhe zoterinj te nderuar, sado te bukur te jene arinjte, ashtu kane qene edhe 99% e krijesave qe dikur kane jetuar e tani jane zhdukur!

Ne klase po tregohej nje film rreth nje familjeje italiane gjate depresionit ekonomik qe theren nje lope per ta ngrene, dhe ca goca jo-vegjetariane filluan duke qare e thene qe profesorja nuk duhet t'i tregonte keto imazhe. Boohhh, derrase mangut thate? Ajo eshte pak.

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2009 02:40
Balerina nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Balerina Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Balerina (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Balerina Shto Balerina nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Balerina nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AndreaPirelli
Veteran ne forum

Regjistruar: 06/03/2008
Vendbanimi:
Mesazhe: 5672

Dje piva kafe me keta te dy ...........

Modifikuar nga AndreaPirelli datė 19/06/2009 ora 03:15

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2009 03:03
AndreaPirelli nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AndreaPirelli Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AndreaPirelli (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AndreaPirelli Shto AndreaPirelli nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AndreaPirelli nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AndreaPirelli
Veteran ne forum

Vendbanimi:

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re ariu.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 29 herė.

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2009 03:15
AndreaPirelli nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AndreaPirelli Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AndreaPirelli (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AndreaPirelli Shto AndreaPirelli nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AndreaPirelli nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AndreaPirelli
Veteran ne forum

Vendbanimi:

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re maj.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 29 herė.

Ja c'punonin keto qeniet e ndjeshme .........

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2009 03:24
Ora tani: 23:13 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 7 faqe: « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Diskutime Shoqėrore > Probleme Sociale > Njerezit qe jane shume te ndjeshen, si mendoni a nuk kane nje derrase mangut?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar