Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Mjekėsia > Per studentet e mjeksise-Materiale didaktike online
Gjithsej 17 faqe: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Dr_Devil
www.Mjeksia.INFO

Regjistruar: 09/12/2005
Vendbanimi: Italy
Mesazhe: 471

Citim:
Po citoj ato që tha Aljohin
a mund te gjesh Harrison (internal medicine) por e dua program...dmth te instalohet ose format html...sepse ketu ne biblioteke eshte i instaluar (besoj nga ndonje CD qe duhet te shitet bashke me librin) dhe eshte program shume i mire sidomos per kerkim...ne se eshte vetem pdf atehere nuk ka problem se pdf e kam gjetur...

faleminderit

Po edhe vete ne Pdf kerkohet, madje eshte me mire se i ke te gjitha faqet sikur te ishte liber. Kurse kur eshte interaktiv sikur humbesh nje cike.

Nejse une e kam kete versionin interaktiv po eshte botimi nr 15 (16 eshte i fundit dhe e kam ne .pdf)

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Prill 2007 09:58
Dr_Devil nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Dr_Devil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Dr_Devil (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Dr_Devil Shto Dr_Devil nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Dr_Devil nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Dr_Devil
www.Mjeksia.INFO

Harrison's Principles of Internal Medicine - 16 ed

# Hardcover: 2607 pages
# Publisher: McGraw-Hill Professional; 16 edition (July 23, 2004)
# Language: English
# ISBN-10: 0071402357
# ISBN-13: 978-0071402354

List Price: $145.00

Format: PDF

HUNDREDS OF DIAGRAMS AND CLINICAL PHOTOS INTEGRATED INTO THE TEXT – FOR THE FIRST TIME IN FULL COLOR

*This description refers to the single-volume of Harrison's Principles of Internal Medicine, 16/e.

The Harrison's name is synonymous with internal medicine. HPIM continues to be the most authoritative and #1 selling medical textbook throughout the world. From its unique section on signs and symptoms through to the most comprehensive coverage of most all conditions seen by physician’s, Harrison's is the internal medicine reference of choice. Harrison's 16th Edition features new, expanded, revised and updated material on the key topics in medical practice today. From the latest research findings to up-to-the-minute advances in diagnostic and treatment methodologies, Harrison's puts the facts you need at your fingertips.

The 16th Edition improves on a winning formula with:
*State-of-the-art coverage of over 4,700 diseases and disorders—more than any other internal medicine text – in the areas of oncology and hematology; infectious diseases; cardiology; pulmonology; gastroenterology; clinical immunology; rheumatology; endocrinology; and neurology
*A brand new full color format—665 full color drawings, 175 clinical and laboratory images, and hundreds of boxes, tables, and algorithms that use color to guide you to the information you need ASAP in everyday patient care
*Thorough revision and updates of virtually all chapters
*The addition of key new chapters – including extensive new coverage of Critical Care Medicine
*145 algorithms for making accurate clinical decisions fast at the point of care
*1,160 easy-access tables for immediate access to vital information and formulas
*Cardinal manifestations of disease/signs and symptoms in 55 chapters (you’ll find yourself turning to this section over and over again). Here you will find all the major manifestations, such as fever, pain, aches and rash, presented in depth, with a referral that takes you to the disease section for the complete chapter.

Stay a step ahead of everyday practice with the most authoritative, comprehensive, and useful guide to the entire spectrum of internal medicine.

Download:

code:
http://rapidshare.com/files/27813465/ Harrison_s_Principles_of_Internal_Medicine__16th_E dn.zip

Password:
code:
taulant.110mb.com

Mesazh i vjetėr 25 Prill 2007 10:04
Dr_Devil nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Dr_Devil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Dr_Devil (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Dr_Devil Shto Dr_Devil nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Dr_Devil nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Dr_Devil
www.Mjeksia.INFO

Kurse ketu po vendos botimin e 15 (file PBD -interaktiv)

code:
http://rapidshare.com/files/27818796/Harrison_15Ed.rar

Password:
code:
taulant.110mb.com

per te lexuar librin e mesiperm keni nevoje per nje program te vogel qe mund ta shkarkoni ketu:

code:
http://rapidshare.com/files/26763542/is.zip

brenda keni file e setup dhe nje dokument teksti ku eshte shkruar cracku. instaloni setup dhe me pas shkoni te help=>about isilo aty do te gjeni vendin ku te shkruani serialin.

Mesazh i vjetėr 25 Prill 2007 10:41
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Regjistruar: 07/07/2003
Vendbanimi: Padova
Mesazhe: 576

ok shume faleminderit...kur te jem ne shtepi do ta shkarkoj dhe kur te sigurohem qe punon do te te falenderoj perseri

ia kalofsh mire

Mesazh i vjetėr 25 Prill 2007 15:04
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Dr_Devil
www.Mjeksia.INFO

Product Details
pages: 96 pages
Publisher: Lucent Books
ISBN: 1590183452
Average Customer Review: N/A
Format: PDF

Summary:
Acne is a common skin disease that affects 85 percent of American teens, as well as many adults. More serious than many people believe, acne can leave people with permanent physical and emotional scars. This book explains what causes acne, how it is treated, as well as detailing ways to cope with the condition.

Download:

code:
http://tinyurl.com/26mb2y

(rapidshare.com link)

Password:
code:
taulant.110mb.com

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2007 09:57
Girl-Power
36°C

Regjistruar: 10/02/2007
Vendbanimi: AFERDITA
Mesazhe: 207

A ka ndonjeri mundesi te me gjeje librat:

PACS and immaging informatics: basic principles and applications  : H. K. Huang  2004

Radiologic-Pathologic Correlations from head to toe :  Gourtsoyiannis, Nicholas C; Ras, Pablo R    2005

Immaging systems for medical diagnostics  :  Arnulf Oppelt   2006

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2007 14:07
Girl-Power nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Girl-Power Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Girl-Power (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Girl-Power Shto Girl-Power nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Girl-Power nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Dr_Devil
www.Mjeksia.INFO

Po kontrolloja per librin e pare po deri tani nuk e kam gjetur. Te shikoj edhe me vone.

Te amazon.com thote qe personat qe kane blere kete liber kane blere edhe librin qe po vendos une me poshte dhe qe me emer me duket shume i afert me ate tendin.

# Hardcover: 579 pages
# Publisher: Springer; 2 edition (November 17, 2005)
# Language: English
# ISBN-10: 0387260102
# ISBN-13: 978-0387260105

Book Description
"PACS: A Guide to the Digital Revolution, Second Edition," is a textbook of modern information sciences that fills an incredible need in the blossoming field of radiology. The emphasis is on a review of technological developments associated with the transition of radiology departments to filmless environments. As leaders in the field of computerized medical imaging, the editors and contributors provide insight into emerging technologies for physicians, administrators, and other interested groups. Each chapter addresses key topics in current literature with regard to the generation, transfer, interpretation, and distribution of images to the medical enterprise. This new edition has been updated to present recent developments in PACS, including: 1. An overview of the latest medical imaging standards; 2. A discussion of security issues as they relate to PACS, especially regarding HIPAA; 3. An introduction to current information on PACS workstations, including the impact of new software and hardware on radiologists; 4. An updated explanation of data storage and compression that highlights how advancements are applied; 5. A section on how PACS influences research and education, emphasizing how both educators and trainees are affected. Since health care organizations throughout the world are generating filmless implementation strategies, this exhaustive review is valued as a vital aid to leaders in the development of health care.

Download:

code:
http://tinyurl.com/34vscu

Password:
code:
taulant.110mb.com

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2007 16:03
Dr_Devil
www.Mjeksia.INFO

Citim:
Po citoj ato që tha Girl-Power
A ka ndonjeri mundesi te me gjeje librat:

PACS and immaging informatics: basic principles and applications  : H. K. Huang  2004

Radiologic-Pathologic Correlations from head to toe :  Gourtsoyiannis, Nicholas C; Ras, Pablo R    2005

Immaging systems for medical diagnostics  :  Arnulf Oppelt   2006

This richly illustrated book offers correlation of gross and microscopic pathology with abnormal radiologic images. Taking advantage of all imaging modalities, the authors give detailed descriptions and critical assessments of radiologic presentations of a broad spectrum of diseases from most organ systems, including the nervous system, head and neck, chest, abdomen, urogenital system, musculoskeletal system and breast. Some chapters are based on a very successful lecture series offered recently at the European Congress of Radiology in Vienna, with additional important topics added. The book helps the clinician to apply the principles of radiologic--pathologic correlation to the interpretation of radiologic studies, to understand the clinical and pathologic implications of the radiologic appearance and to refine the differential diagnosis in various entities and organ systems, based on specific cross-correlated features. Authoritative reviews, written by leading experts, are provided on all of the important clinical entities.
Written for:
Radiologists; pathologists; gastroenterologists; gastrointestinal surgeons; gynecologists; oncologists

Download
code:
http://tinyurl.com/yu828r

Password:
code:
taulant.110mb.com

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2007 16:50
NS-6
Mnemonic

Regjistruar: 16/01/2005
Vendbanimi: Raccon City
Mesazhe: 3634

ndonjeri qe mund te gjeje kete liber?

Cancer: Principles and Practice of Oncology (Edition: 7th ed.)

Source: Lippincott Williams & Wilkins (LWW)
Author(s): Vincent T. DeVita, Jr., MD; Samuel Hellman, MD; and Steven A. Rosenberg, MD, PhD

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2007 23:09
NS-6 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė NS-6 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me NS-6 (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė NS-6't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: NS-6 Shto NS-6 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto NS-6 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
atiola
Veteran ne forum

Regjistruar: 19/09/2006
Vendbanimi: Aty ku ti te jesh shiko gjithnje dy here aty jam dhe une mjafton vetem te me mendosh
Mesazhe: 1875

shkarko libra falas thote ai dhe nuk mundesh dot ti shkarkosh mos u tall me neve te pakten

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2007 23:30
atiola nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė atiola Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me atiola (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: atiola Shto atiola nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto atiola nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 13:10 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 17 faqe: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Mjekėsia > Per studentet e mjeksise-Materiale didaktike online

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar