Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Question

Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?

Poet John Donne expressed his view of the human condition in a memorable phrase: “No man is an island”. If, as Donne implies, people are social animals whose fates are intertwined, then why do so many people feel disconnected and alone in the world?

What ties people together?

What is a community? Is it based on Territory? Is it based on Common Culture?

What make Albanian people to be “Albanian”? What make you feel like Albanian and (for example) not French?

Why do we tend to trust people like ourselves but mistrust people unlike ourselves?

Is it possible to have multicultural, multiethnic societies with unity in diversity?

What are the ties that bind people?

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 04:18
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Regjistruar: 07/07/2003
Vendbanimi: Padova
Mesazhe: 576

Cilet jo cilat.

The people are afraid of other people that aren't like them. They don't know him. So the more a persone is similiar to you the more you know him and the more you like him.

I'm afraid you are afraid of a lot of people
See you

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 16:23
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Citim:
Po citoj ato që tha Aljohin

I'm afraid you are afraid of a lot of people

are you afraid of a lot of people? or you are afraid because I am afraid? or both of us are afraid? I don't understand what you mean... what is exactly what scare you from the people? and answer me the others questions please.

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 16:28
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Klodel

Regjistruar: 10/01/2003
Vendbanimi: .
Mesazhe: 5233

communication. that is the factor. we can't live without communication. the best example that comes to my mind is the film where Tom HAnks played i forgot the title but kind of a Robinson Crusoe of modern times. he was all the time talking to a kind of ball he made himself.

why we are so isolated? because we don't know how to communicate anymore and we think it is not important. yet exchange of emotions of ideas of feelings of thoughts is the main axes of our life.

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 16:44
Klodel nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Klodel Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Klodel (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Klodel Shto Klodel nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Klodel nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

What make Albanian people to be “Albanian”? What make you feel like Albanian and (for example) not French?

Is it possible to have multicultural, multiethnic societies with unity in diversity?

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 16:46
Klodel

the ADN
identity language, mentality, customs, traditions, culture, historical development make us feel Albanians.

UNity in diversity yes it is possible and it is where all the common trends lead.

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 16:52
Klodel nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Klodel Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Klodel (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Klodel Shto Klodel nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Klodel nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Citim:
Po citoj ato që tha analistja

UNity in diversity yes it is possible and it is where all the common trends lead.

how?

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 17:00
Klodel

globalisation brings people together and melts the barriers. it enhances intercultural communication and abolishes pregiudices. it opens up cultures and nations to the rest of the world

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 17:05
darke
Syri i Natės

Do computer chat groups on the Internet promote a new type of community, one that is both placeless and faceless?

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 17:12
Klodel

i don't know what chat groups in internet promote, because I know only Albanian Chat groups. But yes internet brings people together. is what brings together albanians from all around the world to communicate with one another.

I don't know if it can be considered a new type of community. Because it has a true existence and a red and black color .
before we used to unite round our FLAG. today we are uniting round our IDENTITY even online and even more round our LANGUAGE that sounds so sweet when u speak from a foreign country.

Mesazh i vjetėr 06 Shtator 2004 17:20
Ora tani: 18:08 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > Cilat jane faktoret qe lidhin njerezit?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar