Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Franceze > proverba franceze.
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
agata
idealiste

Regjistruar: 20/02/2004
Vendbanimi: Utopial
Mesazhe: 2981

proverba franceze.

Les sots parlent beaucoup du passé, les sages du présent et les fous de l'avenir.
Marquise du Deffand
PERKTHIMI
Budallejte flasin shume per te shkuaren, te diturit per te tashmen e te çmendurit per te ardhmen.

La beauté est une source inépuisable de joie pour celui qui sait la découvrir.
Alexis Carrel
PERKTHIMI
Bukuria eshte nje burim i pa shterushem gezimi per ate qe dit ta zbulloj.

Il n'existe que deux choses infinies, l'univers et la bźtise humaine... mais pour l'univers, je n'ai pas de certitude absolue.
Albert Einstein
PERKTHIMI
Existojne veç dy gjera te pa fundeshme, galeksika
e budalliqet e njeriut....por per galeksiken nuk jam plotesisht i sigurt


AMOUR.
Quand on n'a pas ce que l'on aime,
Il faut aimer ce qu'on n'a pas.
Maeterlinck (Maurice)
PERKTHIMI
Kur nuk kemi ate qe duam, duhet te duam ate qe nuk kemi.

Il y a dans le cœur d'une femme qui commence ą aimer un immense besoin de souffrir.
Nodier (Charles)
PERKTHIMI
ajo qe ndodhet ne zemren e nje femre qe sapo fillon te dashuroj, eshte nje nevoje e madhe per te vuajtur


ARGENT
Vous faites bien d'ramasser de l'argent pendant votre vie : on ne sait pas ce qui arrivera aprčs la mort.
Charles de Secondat baron de Montesquieu
perkthimi
Ju beni mire te grumbulloni leke per gjate jetes tuaj: nuk i dihet çfare mund te ndodhe mbas vdekjes.

__________________
Gjysma e asaj qe shkruaj ndoshta eshte e pa kuptimte per ju, por un e shkruaj qe gjysma tjeter te mund te arrije tek ju. FIRDUSI

Modifikuar nga agata datė 05/04/2004 ora 16:16

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 04 Prill 2004 17:36
agata nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė agata Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me agata (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė agata't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: agata Shto agata nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto agata nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
agata
idealiste

Regjistruar: 20/02/2004
Vendbanimi: Utopial
Mesazhe: 2981

proverbe.

proverbe france

On peut vivre sans frčre, mais non pas sans ami.

On connaīt les bonnes sources dans la sécheresse,
Et les bons amis dans la tristesse.

Les amours commencent par anneaux,
Et finissent par couteaux

Amour fait beaucoup,
Mais argent fait tout.

proverbe indiene

N'accorde point de confiance ą un ami dissimulé;
N'attends point de plaisir prés d'une femme méchante;
Ne compte point sur celui qui travaille contre son inclination;
Attends toutes sortes de maux lą oł rčgne l'injustice

Trois sortes de gens entrent partout:
Un guerrier, un savant, une femme.

Qui est prudent, ne dira jamais ses pensées ą un autre homme
Avant d'avoir connu celles de cet homme

N'habite pas lą oł l'on manque de temple,
D'école, d'astrologue ou de médecin

__________________
Gjysma e asaj qe shkruaj ndoshta eshte e pa kuptimte per ju, por un e shkruaj qe gjysma tjeter te mund te arrije tek ju. FIRDUSI

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2004 20:46
agata nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė agata Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me agata (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė agata't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: agata Shto agata nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto agata nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
agata
idealiste

Regjistruar: 20/02/2004
Vendbanimi: Utopial
Mesazhe: 2981

proverba italiane.

Chi toglie moglier,
Toglier pensier

Qui épouse une femme
Épouse des soucis.


Parlar poco, ascolta assai,
E non fallirai.

Parle peu, écoute beaucoup
Si tu ne veux pas te casser le cou.


Parla bene, ma parla poco
Se vuoi esser stimato.

Parle bien mais peu,
si tu veux qu'on t'estime

Con la pazienza, s'acquista scienza
Patience mčne ą science.


Chi troppo pensa, perde la memoria;
E chi non pensa, perde la vittoria.
.
Qui pense trop, perd la mémoire;
Mais faute de penser on perd la victoire.

Dove il pessimo č felice;
Sarą l'ottimo infelice.

. Oł le méchant est heureux,
Le bon est malheureux

__________________
Gjysma e asaj qe shkruaj ndoshta eshte e pa kuptimte per ju, por un e shkruaj qe gjysma tjeter te mund te arrije tek ju. FIRDUSI

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 28 Prill 2004 21:14
agata nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė agata Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me agata (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė agata't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: agata Shto agata nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto agata nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
agata
idealiste

Regjistruar: 20/02/2004
Vendbanimi: Utopial
Mesazhe: 2981

proverbe d'amour

Aimes comme tu aimes, d'un amour fort et solide, aimes-le, car cet amour ne sera jamais éternel, un jour,il s'en ira,il te manquera, et lui t'oubliera...
_______________________________________________


Si tu étais une fleur et moi un papillon je passerai ma vie ą butiner ton coeur.
_____________________________________________

On s'est regardé, on s'est parlé, on s'est aimer, et c'est lą que pour nous tout ą commencer; Elle t'a regardée, elle t'a allumée, tu lui as cédé, et c'est lą que pour nous tout c'est terminé !!!
_____________________________________________

Le remčde de l'amour c'est l'amitié !
_______________________________________________

J'ai rźver que le soleil brūlait, j'ai rźver que le soleil gelait, j'ai rźver que tu m'aimais !
____________________________________________

Si l'amour était une drogue j'aimerai mourir d'une overdose...

__________________
Gjysma e asaj qe shkruaj ndoshta eshte e pa kuptimte per ju, por un e shkruaj qe gjysma tjeter te mund te arrije tek ju. FIRDUSI

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Qershor 2004 19:02
agata nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė agata Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me agata (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė agata't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: agata Shto agata nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto agata nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
belkisa
hulumtuese

Regjistruar: 13/07/2007
Vendbanimi: Brussels
Mesazhe: 96

Proverbe arabe

« Les yeux ne servent de rien ą une cervelle aveugle »
« L'encre du savant est aussi précieuse que le sang du martyr. »
« Deux choses ne s'apprécient bien que quand on ne les a plus: La santé et la jeunesse »
« La femme qui s'entend avec son mari fait tourner la lune entre ses doigts »
« Jette ton cœur loin devant toi; et cours l'attraper »
« La mort d'une bonne action, c'est d'en parler. »
« Le temps sera le maītre de celui qui n'a pas de maītre »
« Le mérite appartient ą celui qui commence, mźme si le suivant fait mieux. »
« Celui dont le cœur est ressuscité par l'amour ne mourra jamais. »
« Votre ami avale vos fautes, votre ennemi vous les ressert. »
« Parmi les hommes le plus faible est celui qui ne sait pas garder un secret; Le plus fort, celui qui maītrise sa colčre; Le plus patient, celui qui cache sa pauvreté; Le plus riche, celui qui se contente de la part que Dieu lui a faite »
« Ne fais jamais rien dans la colčre : hisserais-tu les voiles dans la tempźte. »
« Si tu as de nombreuses richesses, donne de ton bien ; si tu possčdes peu, donne de ton cœur. »
« Le temps sera le maītre de celui qui n'a pas de maītre. » « Pour bien aimer une vivante, il faut l'aimer comme si elle devait mourir demain. »
« Pour chaque regard que nous jetons en arričre, il nous faut regarder deux fois vers l'avenir. »
« Le trop de quelque chose est un manque de quelque chose. »
« Le riche avare est semblable ą un āne chargé d'or, qui mange de la paille »
« La fatigue est la ruine du corps et l'inquiétude la faucille de l'āme »
« Suis le conseil de celui qui te fait pleurer, et non de celui qui te fait rire »« Il y a deux sortes de gens: ceux qui peuvent źtre heureux et ne le sont pas, et ceux qui cherchent le bonheur sans le trouver »

__________________
Si je t’adore par craindre de l’Enfer, brūle-moi en Enfer, si je t’adore dans l’espoir du Paradis, exclus-moi du Paradis. Mais si je t’adore pour toi-mźme, ne me prive pas de ta Beauté éternelle

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 26 Korrik 2007 09:49
belkisa nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė belkisa Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me belkisa (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: belkisa Shto belkisa nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto belkisa nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lule
at this moment in time...

Regjistruar: 27/10/2010
Vendbanimi: Dans tes rźves..
Mesazhe: 8269

On ne peut pas empźcher un coeur d'aimer.

__________________
"Tmerrohem kur e mendoj boten pa mua!!"--Jean-Paul Sartre

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 05 Gusht 2011 12:25
lule nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lule Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lule (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: lule Shto lule nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lule nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 11:15 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Franceze > proverba franceze.

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.