Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Franceze > les fleures sont elles dangereuse?
Gjithsej 13 faqe: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
fan fan tulipan
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 12/09/2011
Vendbanimi: rue de fleur.Chez lule
Mesazhe: 227

Post

les fleures sont elles dangereuse?

je pense que oui

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 00:08
fan fan tulipan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė fan fan tulipan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me fan fan tulipan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: fan fan tulipan Shto fan fan tulipan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto fan fan tulipan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

cest vraiment pas vrait ,les fleurs sont telement belle e t inocente que on peut leur faire du mal juste en le regarder

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 00:30
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lule
at this moment in time...

Regjistruar: 27/10/2010
Vendbanimi: Dans tes rźves..
Mesazhe: 8269

Fani fani tulipani , c qoi ca???

tu dis que t'es bien sans moi ? et puor moi ?

ok elles sont tres dangereuse ..comme toi par exemple

__________________
"Tmerrohem kur e mendoj boten pa mua!!"--Jean-Paul Sartre

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 01:02
lule nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lule Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lule (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: lule Shto lule nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lule nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Citim:
Po citoj ato që tha lule
Fani fani tulipani , c qoi ca???

tu dis que t'es bien sans moi ? et puor moi ?

ok elles sont tres dangereuse ..comme toi par exemple



je savais pas que je suis si dangereuse que ca ,mais si tu le dit bon tant pis je peux rien y faire

je taime tu le sais

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 01:14
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
fan fan tulipan
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 12/09/2011
Vendbanimi: rue de fleur.Chez lule
Mesazhe: 227

salut

ecoute dylan il faut laisse tranquille ma belle lule parce que je l adore et je l aime tres fort , elle m aime aussi et ca fait deux ans que on est ensemble

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 01:24
fan fan tulipan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė fan fan tulipan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me fan fan tulipan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: fan fan tulipan Shto fan fan tulipan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto fan fan tulipan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
fan fan tulipan
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 12/09/2011
Vendbanimi: rue de fleur.Chez lule
Mesazhe: 227

salut

si tu veux on peux faire une partie si tu es vraiment une belle fille

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 01:42
fan fan tulipan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė fan fan tulipan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me fan fan tulipan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: fan fan tulipan Shto fan fan tulipan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto fan fan tulipan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Re: salut

Citim:
Po citoj ato që tha fan fan tulipan
ecoute dylan il faut laisse tranquille ma belle lule parce que je l adore et je l aime tres fort , elle m aime aussi et ca fait deux ans que on est ensemble



hahahha ok je parle plus

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 02:42
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Re: salut

Citim:
Po citoj ato që tha fan fan tulipan
si tu veux on peux faire une partie si tu es vraiment une belle fille



je suis pas belel mais je suis tres gentille jureeeeeeeeeeee

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2011 02:43
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lule
at this moment in time...

Regjistruar: 27/10/2010
Vendbanimi: Dans tes rźves..
Mesazhe: 8269

Citim:
Po citoj ato që tha dylan


je savais pas que je suis si dangereuse que ca ,mais si tu le dit bon tant pis je peux rien y faire

je taime tu le sais



Mais je rien dit pour toi ma ptt fleur , je dit pour moi, que je suis mechante , il y a raison flm

Je sais que tu m'aime

Citim:
Po citoj ato që tha fan fan tulipan
ecoute dylan il faut laisse tranquille ma belle lule parce que je l adore et je l aime tres fort , elle m aime aussi et ca fait deux ans que on est ensemble


MDRRRRR
oui .. bien sur , on habite dans le meme pay ,meme ville, dans le meme quartier , on y va dans le meme ecole ..
mais on habittes ..pas encore dans le meme maison
arret de faire le malin avec moi, de quel partie tu discute??

fnlm je devient vraiment dangeurese

__________________
"Tmerrohem kur e mendoj boten pa mua!!"--Jean-Paul Sartre

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 17 Shtator 2011 12:56
lule nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lule Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lule (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: lule Shto lule nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lule nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Citim:
Po citoj ato që tha lule


Mais je rien dit pour toi ma ptt fleur , je dit pour moi, que je suis mechante , il y a raison flm

Je sais que tu m'aime



MDRRRRR
oui .. bien sur , on habite dans le meme pay ,meme ville, dans le meme quartier , on y va dans le meme ecole ..
mais on habittes ..pas encore dans le meme maison
arret de faire le malin avec moi, de quel partie tu discute??

fnlm je devient vraiment dangeurese




hahaha jo vous adore

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 17 Shtator 2011 18:06
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 14:43 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 13 faqe: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Franceze > les fleures sont elles dangereuse?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.