Forumi Horizont Forumi Horizont > Arti & Kultura > Arti Figurativ > Rruga artistike > Like this... like this... like this... Vlerėsimi i Temės: 2 votime, mesatarja 5.00.
Gjithsej 11 faqe: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Both of us

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re ungatounlibroenunaventana copia.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 131 herė.

No - said the book - , but both of us are in the same window.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 13 Nëntor 2004 04:40
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
oliinter
Veteran ne forum

Regjistruar: 01/10/2004
Vendbanimi: brunssum netherland
Mesazhe: 3833

Pershendetje!

Duart lart!!!

Modifikuar nga darke datė 13/11/2004 ora 17:16

Mesazh i vjetėr 13 Nëntor 2004 08:13
oliinter nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė oliinter Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me oliinter (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: oliinter Shto oliinter nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto oliinter nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

Citim:
Po citoj ato që tha analistja
you are motivating me a lot

oh girl,darke, what are you doing to me? ur pics are so nice. i like the colors and the comment about faith.I like the pics with the cats,feels so homely. I like your red red heart.
IS it snowing in Chicago,by the way?

jona ,same here.i used to take pics once in the blue moon;now thnx to the vampire, more often.

Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Mesazh i vjetėr 15 Nëntor 2004 21:18
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Thumbs up

happyyyyyyy to hear that!

Citim:
Po citoj ato që tha lorie
jona ,same here.i used to take pics once in the blue moon;now thnx to the vampire, more often.

a bigggggggggggggggggg kiss to both of you. Also thanks to insomnus, oliinter and wydra for the comments

Mesazh i vjetėr 21 Nëntor 2004 02:41
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Four in the desert

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re four_by_darke.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 97 herė.

FOUR IN THE DESERT: The curves in the sand dunes of the desert

Several days I wandered without finding water, or a single enormous day multiplied by the sun, for the thirst and for the thirst's fear. I left the route to my horse's will. In the dawn, the distance was bristled of pyramids and towers. Unbearably I dreamt of a scanty and clear labyrinth: in the center there was a pitcher; my hands almost played it, my eyes saw it, but so intricate and perplexed were the curves that I knew that I will die before reaching it.
Are those curves the sand dunes of the desert?

Mesazh i vjetėr 21 Nëntor 2004 02:46
darke
Syri i Natės

I look for you...

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re ilookforu_by_darke.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 96 herė.

I look for you in every one of my dens. ku je ti?

Mesazh i vjetėr 21 Nëntor 2004 02:56
darke
Syri i Natės

You got to convince my vagina...

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re ugottoconvincemyvagina_by_darke.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 95 herė.

You need to work with the vagina, introduce it to things, prepare the way. That’s what foreplay’s all about. You got to convince my vagina, seduce my vagina, engage my vagina’s trust.

The vagina monologues by Eve Ensler

Mesazh i vjetėr 21 Nëntor 2004 03:01
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

Darke,silence speaks apparently I'll break the silence of the last pictures :p They're fantastic!I've heard a lot about "the vagina monologues" but I've never seen it,although I'd like to.
Give me ur first impressions of that piece of theatre...I've also heard about "the pennis monologues",have u seen that play too?

AhnI like the cat above,I think it's lovely

Mesazh i vjetėr 22 Nëntor 2004 22:49
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Citim:
Po citoj ato që tha amor alucius
Darke,silence speaks apparently

only aparently?:p
... about the vagina monologues I haven't seen the play, I just read the book and it's really funny and intelligent

Thank you for your comments. I liked a lot the point about the silence. I'm glad you like the photos and the cat. Her name is "Pelusa"

Mesazh i vjetėr 23 Nëntor 2004 00:01
Aljohin
Mjek. Psikiater.

Regjistruar: 07/07/2003
Vendbanimi: Padova
Mesazhe: 576

Oh I like cats too and the kittens also (even more) but don't say it to anybody becouse someone may think that I am too soft

Mesazh i vjetėr 26 Nëntor 2004 13:14
Aljohin nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aljohin Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aljohin (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Aljohin't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aljohin Shto Aljohin nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aljohin nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 02:27 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 11 faqe: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Arti & Kultura > Arti Figurativ > Rruga artistike > Like this... like this... like this...

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar