NS-6
Mnemonic
Regjistruar: 16/01/2005
Vendbanimi: Raccon City
Mesazhe: 3634
|
une filmat me animacione i kam shume qejf me thene te drejten per faktin se lejojne mjaft liri ne karakteret qe paraqesin dhe aktualisht me graden e cilesise qe kane arrit ne berjen e tyre te bejne mjaft per vete!
Bej krahasimin e Ice Age 1 dhe 3 ku ambientimet ne Ice Age 1 ishin mjaft te shkrete dhe akoma mund te shiheshin "difekte" ne strukturen e tyre por kur shihet Ice Age 3, sheh nje ambient shume te nderlikuar ku detajet jane bere deri ne ato me ekstremet!
Ne listen e filmave qe kam pare deri tani permend:
- Ice Age 1,2,3 (DreamWorks)
- Shrek 1,2,3,4 (Dreamworks)
- Cars (Pixar)
- Toy Story 1,2 (Pixar)
- A Bugs Life (Pixar)
- Shark Tale (Dreamwork)
- Up (Pixar)
- Surf's Up (Sony Animations)
- Tangled (Pixar)
- Megamind (Dreamworks)
- Kung Fu Panda (Dreamworks) (filmi qe preferoj me teper)
- The Incredibles (Pixar)
- Madagascar 1,2 (Dreakworks)
- Despicable me (Dreamworks)
- Dragon Trainer (Dreamworks)
- Monsters & Co (Pixar)
- Over the Hedge (Dreamworks)
- Final Fantasy
- Valiant
- Corpse Bride (Tim Burton)
- Robots
- Boog & Elliot 1,2
- Ratatouille (Pixar)
- Wall-E (Fantastik per idene gjeniale dhe per guximin e Pixar per te bere nje film pa dialog...Wall-eeeeee....Eveeeeee )
- Bolt (Pixar)
- Planet 51
- Searching Nemo
Me mungon Happy Feet qe se kam pare akoma. Nuk di te kem harru ndonje dhe ne pritje te Cars 2 , Rio , Ice Age 4, Kung Fu Panda 2.
__________________
Kurre mos debato me nje idiot!Njerezit mund te mos e bejne dallimin! (Ligj i Marfit)
Think Different!Think Again! (National Geographic Channel)
Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar
|